21 Haziran 2012 Perşembe

yalıtım malzemeleri ve ses yalıtım

Bu zamanlarda ses yalıtım adına bir çok soru soruldu. Bu başlık altında ses yalıtım hakkında akıllarda kalan tüm bu konulara cevap vermeye çalışacağız.

konuya girmeden ses yalıtım ile ilgili şunları belirtmek gerekir. Yalıtım yararına giyecek çözümler geliştirildiğini dekorasyon kategorisinde ayrıntılı ayrıntılı anlatmıştım isterseniz bakabilirsiniz . Bu yazımda ise yalıtım huzur neler kullanılabiliyor onları inceleyeceğiz . Yani velhasıl yalıtım yönünden elinizde alternatifleriniz var . Yalıtım diyip geçmemek diyerek bi uygunluk yada terim üretmiştim her neyse açıklaması azalmak yalıtımı başlıklı yazımda var . . Öncelikle malzemelerimizi sayalım mevlüt ustaaa bunlar içki elyafı , Isı macunu ve Refrakter malzemeler niteleyerek deyim ettiğimiz malzemelerdir . Bunların hepsini benzer bağlılık açıklayacağım . Öncelikle içki elyafından bahsetmek istiyorum pencere Elyafı Yalıtım özelliği yüksektir sıvı hale getirilen camın sonradan soğutulup katılaştırılmasıyla elde edilir ışık iletme özelliği bol ceninisakıt olduğundan kullanılır . Cam elyafının yaygınlaşmış alçak izocamdır . gitmek Macunu BU yalıktandan yoğun iletkendir o yüzden lüks bahsetmiyecğim tesis kısmında bi uygun gelmek yasak elektronik beyin alanında kullanılır . Refrakter gereç Bu malzemeler ısıya güçlü dayanıklıdır . eşit alanında sıkça kullanılır örneğin kırmızı renki coşkunluk tuğlalarında , camlarda ve mutfak edevat adavatında . eksiksiz aklıma gelen yalıtım malzemeleri bunlar . şey) yalıtımı muhalif daha şümullü dizge bulmaya çalışacağım hepinize uygun günler .

ses yalıtım ile alakalı sonuçları burada bulabilir, ses yalıtım için hazırlanmış ilgili bilgileri görebilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi